VIRAL!! Kes ROGOL & SAMUN Di Kedai Game!! | Get Viral Clicks
Send Me One Million FREE Guaranteed Visitors

VIRAL!! Kes ROGOL & SAMUN Di Kedai Game!!

Share it with your friends Like

VIRAL!! Kes ROGOL & SAMUN Di Kedai Game!!

Comments

Leeza Putera says:

Yg dua nie confirm dpt sbb DNA dorng blh taw dri air mani…kecian korng dua sdp hnya sementara…menderita selamany..

Nahar Ahmad says:

kedai game???kedai judi ngokkk…tu la bisness haram.rasakan.

Wondermilk Citta says:

lepas ni duduk lah korang dlm penjara sampai tua , kalau hingin nak mkn burit lagi korek dinding buat lubang.. bangang.

bELaLaNg TEMpuR says:

Apa yg nak aku tahu sangat… 2 ekor tu 'BANGSA' apa…??? Yang pakai helmet saiz mcm tenuk tu kira tahu juga nak sorokan identiti…! Yg sekor tu lagi…! Habissss lah kooo…!!!

apollo09 08 says:

duit dapat burit dapat

apollo09 08 says:

duit dapat burit dapat

Ervin Syafiqa says:

subahanallah !!! Mntk PDRM selasai kn kes ni secepat mngkn .Kte nk suh pusat perjudian semua ttup x boleh . sbbnya at malaysia ni bkn 100 peratus orng melayu n islam .Itu phak PDRM x boleh buad pape . Diowng cuma akn amik tndakan pada umat islam yg brjudi sahaja..

Achik Osman says:

ppuan tu mcm okje

Kecik Super says:

pancut DLM ape?

Amarcover809 Amarcover809 says:

harap kerajaan malaysia dan pihak polis segera tangani dan hapus perjudian gem merata rara disetiap kawasan.

Jackly Muriban says:

Harap hukuman yg setimpal. 20 sebat sampai mandul. tambah penjara 20 tahun. Syaitan bertopengkan manusia….

Ethan Edward says:

didn't they notice that there's a camera facing the toilet??? and oh yeah…both of them only last less than 2 minutes….

FADLY HASAN says:

selamat sama sama sedap..nanti tak nampak matahari pagi lagi kalau jd kes..

Write a comment